Ben er

5 september 2016 - Havana, Cuba

Even maar heel kort, uitgebreid verslag volgt later deze week....een keer...

Zaterdag goed aangekomen. In hostel Jakera, aan de Lamperilla 311, midden in het centrum. Savonds gelijk even beetje verkenning. Erg warm hier, klam warm zeg maar. Inmiddels met een club van 4 Duitse, 1 Engelse, en 1 Amerikaanse en we hebben nog 1 Canadees (van 73 dus ben niet de oudste). Er zijn 2 stagiaires uit Amerika en NL.

Gisteren geld gewisseld, wifi card gehaald. Die werkt alleen op bepaalde plekken in de stad. Daarin dus echt terug in de tijd.... En smiddags naar het strand geweest. Savonds een enorme hoosbui dus ff 'opgefrist'.

Vanochtend 1ste Spaanse les. Dusss...kreeg ik Spaanse les in het Spaans....ze dachten dat ik dat al wel redelijk...no habla español....Morgen dus maar ff een niveau lager. En vanmiddag een culturele stadstour.

Nu dus ff in café met wifi en drankje en zo weer wat eten halen. Hopelijk nog een paar foto's uploaden voor een paar 1ste indrukken.

Hasta luego
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ilse:
    6 september 2016
    Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen en je je hebt gesetteld. Succes met je Spaanse les vandaag, ga ik nog wat boekhouden (Verschil moet er zijn)..

Genieten!
  2. Sonja:
    6 september 2016
    Leuke plaatjes Fem. Succes vandaag. Niveautje lager is zo weer ingehaald.
  3. Yvon Vervoort:
    6 september 2016
    Super femke! Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Ben niet jaloers op de warmte maar wel op de cultuur die je daar vast goed kunt snuiven! En wat een ver van je bed show als je een WiFi cardioloog moet kopen, mijn god! Veel plezier en ik zie uit naar je volgende berichten!
  4. Kees:
    6 september 2016
    Es bueno saber que están bien llegó. Ja wij zijn verwend in nederland. Je zult nog wel meer bijzondere verschillen tegenkomen waarbij je denkt, wat hebben wij het toch goed in Nederland.
    El éxito con el aprendizaje de la lengua española.
  5. Margo Reijnen:
    Hola Femke!
    Wat fijn dat je veilig gearriveerd bent. Het klinkt allemaal lekker avontuurlijk, genieten hoor.
    Veel succes met je Spaans!
    Buenos noches, Go & Toon