Nog 2....

1 september 2016

Over een goed half uur stap ik m'n bed in. En dan morgen.....dan echt de laatste spullen in de koffer, de laatste check check dubbel check....en dan gaat 'ie dicht. Dan nog even een was draaien, boodschappen doen, serie kijken, even van thuis genieten. Want zaterdag is het zover!!

Inmiddels is de spanning iets afgenomen en heeft plaats gemaakt voor de zin. Want enorm zin in deze trip heb ik absoluut. En ik vind het ook kei spannend. Weer zo'n golf van 'what ifs' die dan door je hoofd gaan, maar ja....ik zit zaterdag toch echt in dat vliegtuig. M'n '2 mannen' laat ik voorlopig thuis, die zorgen ervoor dat daar alles draait.

En ik...ik zit maandag in de schoolbanken. Zaterdagmiddag kom ik aan en word ik opgehaald van het vliegveld. Vervolgens naar het hostel en daar installeren en ja...en dan?? Geen clou. Zondag in ieder geval beetje acclimatiseren en dan maandag dus aan de slag.

Nou, ik ga nog 2 nachten een poging doen te gaan slapen :-) Leuk in ieder geval te zien dat al diverse mensen zich hebben aangemeld voor m'n blog. Ik hoop dat ik jullie 'mee kan nemen' in/op deze reis dmv dit blog. Veel leesplezier en tot in Cuba!!

Zie foto: Dexter wilde toch echt heel graag mee....

1. Brigitte:
    Lieve Femke,

Natuurlijk gaan ook wij je volgen. Ik verheug me nu al op je verhalen. We wensen je een goede reis en heel veel succes. En wees gerust: ook wij houden een oogje in het zeil en staan klaar voor "jouw mannen" indien nodig
  2. Marleen:
    1 september 2016
    Hey Femke, ben nu al benieuwd naar je schrijfsels, t wordt vast super gaaf! Vergeet de schildpadden niet in CR en houd de (corrupte) politie daar in de gaten dat was onze enige mindere ervaring daar. Alvast een goede reis en Pura Vida!
  3. Kees:
    1 september 2016
    Een hele goede reis toegewenst, ook namens Sjan. Geniet van alles wat je tegenkomt en zult beleven. Ik kijk uit naar je verhalen.
  4. Ilse:
    Spannend, nog 2!
    Vergeet je niet te genieten.
    Een dikke kus voor jouw en een goede reis!
  5. Hetty:
    2 september 2016
    Het gaat vast geweldig worden.
  6. Sonja:
    2 september 2016
    Lieve lieve Fem, nog ff en dan begint jouw avontuur. Een avontuur, stille wens wat je al heel lang boeit gaat nu wel heel dichtbij komen. Ik kan niet wachten op je reis verslagen en hoop van harte dat het voor jou een super mooi, leerzaam avontuur wordt.... weer iets af te strepen van je bucket list. You go girl!! Mi querido saludo xxx
  7. Lieke:
    2 september 2016
    Spannend allemaal! Maar wel een ontzettend gaaf avontuur! We gaan je verhalen graag lezen. Zet 'm op! Succes met de Spaanse lessen, werken en vooral genieten!! Xx
  8. Marlies:
    2 september 2016
    Spannend! Het is geweldig om je te kunnen volgen. Goede reis.
  9. Patty & Erwin:
    Hoi Fem,
    We hopen dat je heel veel mooie ervaringen zult opdoen.
    Dike kus.
  10. Rob Peters:
    3 september 2016
    Hoi Femke, jij bent echt bezig met EN.....EN. ik start vandaag met een nieuwe training geven ACT en zal je regelmatig als geweldig voorbeeld gebruiken bij "stop met vechten, start met leven" Ik weet zeker dat je op dit avontuur je goed zal passen. Groeten Rob
  11. Rosina de Koning:
    4 september 2016